Gå til innhold

martinselj: Saab 900 turbo - Low 'n wide

Ranger emnet


martinselj

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nu blei æ litt små irritert her :P hehe...kan ikke guttn kjøre bil? ka e planan nu da? blir det saab eller volvo nu da?

 

ja du e ikke aleina dær næi;P

næi trur karn må vær litt 2%. plan e å bytt ut alt a slitedela,lakk d så trængs, hiv i ny å større turbo. få den så strøken såm æ har mulighet tell=) så får æ se om æ sælg.

bi nokk saab ja:driving

* Volvo pv 544 61mod

* saab900 16v turbo banebil

X volvo 240tic

 

Om livet suger - Överladda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du?

for en idiot.

 

skal du beholde Saab'en eller? :)

 

 

desverre gjør jeg nokk ikke det=/ slike fålk skulle ikke hatt låv å kjøre annet en trø sykkel!

 

ja skal beholde bilen til jeg har fådt den så strøken så jeg har råd og evne till. så muligens selge:)

* Volvo pv 544 61mod

* saab900 16v turbo banebil

X volvo 240tic

 

Om livet suger - Överladda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre gjør jeg nokk ikke det=/ slike fålk skulle ikke hatt låv å kjøre annet en trø sykkel!

 

ja skal beholde bilen til jeg har fådt den så strøken så jeg har råd og evne till. så muligens selge:)

 

:) d e godt du tar vare på biln værtfall :) si fra når du selger...vurdere å kjøpe og900 å rigge til banebil! :D å den e jo pen din så!! hehe ikke så langt unna eller....

 

håpe alt ordne sæ uten at du må ut me vannvitti mye penga.

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) d e godt du tar vare på biln værtfall :) si fra når du selger...vurdere å kjøpe og900 å rigge til banebil! :D å den e jo pen din så!! hehe ikke så langt unna eller....

 

håpe alt ordne sæ uten at du må ut me vannvitti mye penga.

 

ja ikke noe vits å kjøpe noe fårr å sarve det=)

skal få byttet turbo og clutch i d minste før jeg selger.

blir vell om ikke så alt fårr lenge til jeg selger så kan no si ifra. takk takk^^

* Volvo pv 544 61mod

* saab900 16v turbo banebil

X volvo 240tic

 

Om livet suger - Överladda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næi var i dag å sku hente turbo på dompen. men tror du ikke de hadde huggd bilen:redbite

du har ikke noe liggende eller noen så selger?

ja tru mæ....kjen æ har løst t å knus nå kneskåle når æ tænk på d:knock:

* Volvo pv 544 61mod

* saab900 16v turbo banebil

X volvo 240tic

 

Om livet suger - Överladda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja fålkens=)

har ikke fådt skaffet ny snurre enda....men har fådt byttet 16"felgene med 17". kommer vell i løpet av uken om alt går etter planen^^

har plasert fadern på å finne framm noe gryn slik at jeg får kjøpt meg noe stort å plystrende å plasere under pansret. er i fattigste laget for tiden på grund av moped kjøp....men skal da heldigvis på jobb intervju i mårgen. så kanshe det skjer noe hær etter neste måned^^

* Volvo pv 544 61mod

* saab900 16v turbo banebil

X volvo 240tic

 

Om livet suger - Överladda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår