setsåkongen Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 ja muli det, RETT fram:) :ratatatat Menne, ka du trur på snyskuter frontn da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Helt konge:D turbo eier! Hater å se folk stappe inn V8 motorer med lavt rpm i gamle f.eks Volvoer og kalle det "Volvo power" når motoren er henta fra helt annet merke og bilen egentlig ikke går så bra i det hele tatt... ;) Drit fet bil må jeg si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Helt konge:D turbo eier! Hater å se folk stappe inn V8 motorer med lavt rpm i gamle f.eks Volvoer og kalle det "Volvo power" når motoren er henta fra helt annet merke og bilen egentlig ikke går så bra i det hele tatt... ;) Drit fet bil må jeg si! nå er det jo ikke så mange merkene som slår volvo på moment fra bånn da;) Volvo med vri åtter er gromt som f... syns faktisk det er tusen ganger verre med folk som monterer turbo på BMW, det er jo så feil som det kan få blitt.. BMW skal ha sugemotor! gjerne om det koster skjorta, alt er bedre enn BMW og turbo, det er som å banne i kirka. BMW er en av favorittmerkene mine og jeg kan med hånd på hjerte si at BMW med sugemotor er tusenvis av ganger grommere enn turbo-BMW, det blir litt som å putte pølse i hamburgerbrød. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 nå er det jo ikke så mange merkene som slår volvo på moment fra bånn da;) Volvo med vri åtter er gromt som f...syns faktisk det er tusen ganger verre med folk som monterer turbo på BMW, det er jo så feil som det kan få blitt.. BMW skal ha sugemotor! gjerne om det koster skjorta, alt er bedre enn BMW og turbo, det er som å banne i kirka. BMW er en av favorittmerkene mine og jeg kan med hånd på hjerte si at BMW med sugemotor er tusenvis av ganger grommere enn turbo-BMW, det blir litt som å putte pølse i hamburgerbrød. Jeg syns turbo er kulest. Gromt å ha 170 gamp opp til 3600rpm og så kobler turbo'n inn med nærmere 500hk og du får full hjulspinn i 140km/h+:D Spinner ikke orginal Saab 9000 turbo på tredje gir eller no(tørr asfalt)? Tenkte på de som putter 5.7 liter Chevy motorer i Volvoene sine og kaller det Volvo power... Syns ikke det er noe spesielt kult, mye bedre å ha Tic;) BMW med gasser er gromt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 SAAB 9000 aero river nok til 3. gear med litt aktiv kjøring. 2,3 16v motor i disse ;) Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 ja muli det, RETT fram:) :ratatatat Menne, ka du trur på snyskuter frontn da?:) hehe. jah;D på snyskuter frontn e d bære grymt;D gleda mæ tell d kommer sny i jænn å tell å se udyre ditt opp jænna fjell sien^^ Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Helt konge:D turbo eier! Hater å se folk stappe inn V8 motorer med lavt rpm i gamle f.eks Volvoer og kalle det "Volvo power" når motoren er henta fra helt annet merke og bilen egentlig ikke går så bra i det hele tatt... ;) Drit fet bil må jeg si! ja er det ikke turbo så suger det;D utn om bmw da som sies nedenfor. er greit att detkan være grymt med føne i dem og..men synes det skall være sugemotor i dem. blir mere spesielt=) v8 i volvo er enkelt og greit ekstrem porno.. men ja håper på at det skall bli en fet bil etter kvært:P Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 ja di fleste framtrekkere er ikke så alt for vanskelig å få hjulspinn på. er vell og merke ikke like porno som på en baktrekker....men kan ikke nekte forr at det er rått å blåse forbi folk med blåføyk ut av hjulbuene framme og en syk stikkflamme ut av fram skjermen:p:ratatatat Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 ja di fleste framtrekkere er ikke så alt for vanskelig å få hjulspinn på. er vell og merke ikke like porno som på en baktrekker....men kan ikke nekte forr at det er rått å blåse forbi folk med blåføyk ut av hjulbuene framme og en syk stikkflamme ut av fram skjermen:p:ratatatat hehe, nei det er rått det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 hehe. ja d funker greit det;D Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTaf Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 bra prosjekt, har hatt og har en del og900 selv ;) Hva slags skjermbreddere har du bestilt? Siter Image is nothing, boost is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 takk takk=) hadde bestil universal breddere...men avbestilte med en gang. økonomien gikk litt skeis...men når er dett på rett kjøl i gjen;D så skall bestille på nytt. Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 er det noen som har ett brukt grenrør å selge? trenger ikke å være i topp stand akkurat=) det fixer man;P Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 hohoho..ja da var det på vei ny tenning og resirc domp.!!! msd ignition 6Al og msd timing master msd masterblaster 2 coil. grymt teningsystem og en forge resirc domp=) Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 :ratatatat :ratatatat The 6AL shares the same proven circuitry of the 6A with the addition of a built-in adjustable rev limiter. The combination of powerful sparks with the safety of a Soft Touch Rev Control is what makes the 6AL the most popular ignition control in the world. MSD first developed the Soft Touch rev control to prevent overrev damage to your motor in the event of a missed shift or driveline failure. The rpm limit is adjustable in 100 rpm increments with MSDs plug-in modules. When the engine reaches your selected limit, the Soft Touch circuitry begins dropping the spark to various cylinders. On the next cycle, these plugs are fired again to prevent fuel from loading up in the cylinder. The result is a smooth and accurate limiting action without backfires or roughness. The Soft Touch Rev Contro A Two Step allows you to set two rpm limits, one for a holeshot rpm and another for overrev protection. The 6AL is supplied with rubber shock mounts and modules for 3,000, 6,000, 7,000 and 8,000 rpm. MSD 6AL Ignition Control w/Rev Limiter, 4, 6 (even-fire only) 8-Cylinder OPERATING SPECIFICATIONS Operating Voltage: +10-18 VDC Negative Ground Current Requirements: 5 Amps-5,000 RPM 10 Amps-10,000 RPM RPM Range: 15,000 RPM with 14.4 Volts Spark Duration: 20 Crankshaft Rotation Energy Output Max: 105-115 mJ Per Spark Weight and Size: 3 lbs, 8"Lx4"Wx2.25"H Voltage Output Max: Primary: 460-480 Volts Secondary: 45,000 Volts (Blaster Coil) MSD Boost timing master Boost Timing Master for MSD Ignitions, PN 8762 The Boost Timing Master allows you to adjust the amount of ignition retard from 1° per pound of boost to 3° per pound via a control knob that you mount on the dashboard. This way you can make adjustments on the fly to prevent detonation as fuel quality or altitude and air quality changes up to a maximum of 20° retard. There is a boost pressure port to connect to your manifold and the BTM Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.