turbotom Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 På en liten kjøretur i mørket så oppdaget jeg at det "blafrer" i lyset fra frontlyktene mine. Når fjærnlyset er på lyser det kun i venstre lyskt, mens høyre lykt kun har nærlys. Jeg oppdaget også at ved å legge press på lykten som ikke har fjærnlys så virker den! Men med en gang jeg slipper så virker det ikke igjen!! Jeg bytta alt av pærer for å være sikker, men ingenting ble bedre. Kan det være at det ligger noe ledninger eller noe som ikke jorder skikkelig? Merker også at lykta blinker når jeg slipper gassen etter pådrag, akkurat som den får kontakt igjen når det ikke gasses. Blir syk av disse problemene her jeg! hehe! :scared Har noen vært borti lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 På en liten kjøretur i mørket så oppdaget jeg at det "blafrer" i lyset fra frontlyktene mine. Når fjærnlyset er på lyser det kun i venstre lyskt, mens høyre lykt kun har nærlys. Jeg oppdaget også at ved å legge press på lykten som ikke har fjærnlys så virker den! Men med en gang jeg slipper så virker det ikke igjen!! Jeg bytta alt av pærer for å være sikker, men ingenting ble bedre. Kan det være at det ligger noe ledninger eller noe som ikke jorder skikkelig? Merker også at lykta blinker når jeg slipper gassen etter pådrag, akkurat som den får kontakt igjen når det ikke gasses. Blir syk av disse problemene her jeg! hehe! :scared Har noen vært borti lignende? Hadde begynt med å sjekke at ledningsnettet er helt og pent jeg... Virker som det er feilen, neppe noe værre. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg