ActiveX Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Planer om å snekre sammen en "cross-kart". Men ikke akkurat noe at man bare kan kjøre på baner. Men noe mer at jeg kan kjøre på grus, og plasser ute ... Ikke nødvendigvis opp i alle åkerer, men generelt sett på veien hvor det kanskje er litt små hullete.. Men, akkurat det med å lage selve rammen på karten, er ikke noe problem. Stusser heller mer på hva jeg skal ha som motor, for å få litt krefter i kjerra. Hadde tidligere en 220 ccm motor, som stod på en gressklipper.. Som man kunne sitte på. Men, den holdt ikke lag, og vart kastet! Tar imot alle slags forslag! :) Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 gsx600r, cbr600r eller r6 motor burde holde.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 gsx600r, cbr600r eller r6 motor burde holde.. Vet du hvor man kan få anskaffet disse? Ønsker ikke å legge så mye penger i dette :P Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 250cc to taktsmotor av noe slag har vel vært det beste. Se litt på blocket.se ;) Der kan du finne mye fint. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Honda NX/CG/XL etc 200ccm motor - 4.500,00Kr : Crash’n Burn, Speed’n spare parts Her er motor som du kunne hatt. 18hk, 5gir, elstart osv:) Tenkte å fyre en slik i min om jeg trenger mere power en gang:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Honda NX/CG/XL etc 200ccm motor - 4.500,00Kr : Crash’n Burn, Speed’n spare parts Her er motor som du kunne hatt.18hk, 5gir, elstart osv:) Tenkte å fyre en slik i min om jeg trenger mere power en gang:D Oi oi.. Pent stykke. Men økonomien strekker seg ikke så langt. Tenkte at jeg bare skulle ha denne corss karten på hobbyvis.. Med tanke på at jeg har bil og førerkort i vente. :) Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Kan jo vurdere den motoren jeg har på min? 200cc 4takts, koster 1390,- ny;) Grei og driftsikker motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Kan jo vurdere den motoren jeg har på min?200cc 4takts, koster 1390,- ny;) Grei og driftsikker motor. Nja. den vil nok funke nå i starten vil jeg tro. Ikke det at den andre motoren du viste meg heller er i det dyreste laget. Bare å legge av litt i uka det, så har man det.. Men, vi får se.. Ikke noen motor man kan bruke som man kan ta fra andre "kjøretøyer"? Før brukte vi jo gressklipper motor, og drevet de om.. Men, vil nok kanskje ikke være det samme .. ^^ Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Ville ikke brukt penger på en dau 4takter under 300cc. Optimalt sett burde du vel gått for en liten og lett 2takter fra en crosser eller lignende. Siden du også tenker på økonomien :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Ville ikke brukt penger på en dau 4takter under 300cc. Optimalt sett burde du vel gått for en liten og lett 2takter fra en crosser eller lignende. Siden du også tenker på økonomien :) Ja, noe i den duren. En slå maskin motor drar jo noe forjævlig, kanskje en sånn, ved å dreve den om vil gjøre susen. Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg