Gå til innhold

Trenger hjelp ang Garret T3-turbo..HASTER! se side 3

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

tja, spørs på hvilke priser du kan skaffe deg det.

 

MTSautopart.no har slike målere, send de en mail og hør om det følger med slike t-stykker.

 

 

mail er forresten på veg ;)

 

Erik

 

IKKE kjøp fra MTS, de bruker år og dag på å levere + de har ikke noe på lager... Les kjøpsvilkårene de har, så forstår du hva jeg mener.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. Har en B21a jeg, så er vel sånne rare gjenger der ja... Derfor ingen av hydraulikkforretningene her oppe hadde noe slikt.. Dem hadde bare de "vanlige" gjengene.. Ingen andre som veit hvor jeg kan få tak i kun den delen jeg trenger, uten masse annet rart jeg ikke trenger med på kjøpet? :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE kjøp fra MTS, de bruker år og dag på å levere + de har ikke noe på lager... Les kjøpsvilkårene de har, så forstår du hva jeg mener.

har du handlet av MTS før?

når jeg handler med de pleier de og sende varene innen 3 dager OM de har ting INNE på lager ( noe jeg alltid sjekker opp på tlf! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltema har t-stykke

 

Hmm.. Har en B21a jeg, så er vel sånne rare gjenger der ja... Derfor ingen av hydraulikkforretningene her oppe hadde noe slikt.. Dem hadde bare de "vanlige" gjengene.. Ingen andre som veit hvor jeg kan få tak i kun den delen jeg trenger, uten masse annet rart jeg ikke trenger med på kjøpet? :p

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har jeg fått fikset vann og oljetilkoblinger osv.. Men har funnet et nytt problem.. Det hullet der det skal komme vann inn til ekspansjonstank/radiator lekker det litt, men det er ikke vann det lekker.. Er olje.. Hvorfor det? Har vel neppe koblet feil? Er jo logisk at olje er øverst å nederst og vann på sidene?

 

Legger ved et bilde.. Lekker i den banjokoblingen her:

 

DSCN1894.jpg

 

DSCN1895.jpg

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Den sitter ganske fast synes jeg.. har prøvd å slått litt forsiktig på den, men uten hell.. Den beveger seg kanskje 2mm å da står den helt fast. Går ikke an å vri/snurre på den engang..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår