folkrace Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Noen som har kunnskap om hvilken gearkasse som kunne passe Audi V8 motor? 3.6, eller 4.2 l ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Denne ligger vel i rimelig feil kategori? S6+ ble kun levert men manuel. Du fikk S6 4,2 med manuel org så denne kassen går rett på også. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folkrace Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Denne ligger vel i rimelig feil kategori? S6+ ble kun levert men manuel. Du fikk S6 4,2 med manuel org så denne kassen går rett på også. Nei, ligger i riktig kategori denne her. Vært fint med 250 - 300 hk i en fwd på bcbana. Såkaldt Audi V8, med karosseri fra audi 100/200 er levert med 3.6/4.2l, men med automat. Lurer på om gearkasse fra feks 2.3l Audi vil kunne passe. Sikkert noen som har prøvd dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Du trur ikke det blir litt drøyt med 300hk på framhjula på en bc bane da? Kommer jo til å spole deg bort, trur hvertfall jeg da.... Men for all del, det hadde sikkert vært morro å prøve=) Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folkrace Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Du trur ikke det blir litt drøyt med 300hk på framhjula på en bc bane da? Kommer jo til å spole deg bort, trur hvertfall jeg da.... Men for all del, det hadde sikkert vært morro å prøve=) Riktig nok opp i mot 300hk i den største motoren og da når de var nye. Med ordentlige dekk, og variabel gasspedal, skulle en vel ikke spunnet så veldig mye. Det å kjøre fort med, handler jo ikke om å ha gassen i bånn hele tida... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Det er klart om du klarer å porsonere kreftene riktig så vil d jo gå bra... Men trur du ska være jævlig hessig på å regulere gassen om d ska funke... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 det hørtes ikke kjørbart ut men det går å prøve vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Det der hørtes utrolig morsomt ut! Håper du får til noe der. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Høres ut som ett 8000.- + + prosjekt..... Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folkrace Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Høres ut som ett 8000.- + + prosjekt..... He he, ja kan nok høres sånn ut. - Kan begrense tapet med å selge en del billige deler fra en evt donor bil. Feks komplett quatro understell...etc Må nok undersøke litt bedre i forhold til type kasse som passer, slik at det ikke blir alt for mye arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Hvem er egentlig "folkrace"? Noen jeg kjenner? Å hva slags bil skal den motoren i? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folkrace Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Hvem er egentlig "folkrace"? Noen jeg kjenner?Å hva slags bil skal den motoren i? Planen er å sette den i enten Audi 80, eller 90. Spørs bare hva en får tak i. Først og fremst må en finne ut om det er teknisk og økonmisk mulig, å konvertere automat til manuell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Bilene er jo levert orginalt med manuell kasse, så ... Alle er dog Quattro, og det er vel ikke lov i Bilcross? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Bilene er jo levert orginalt med manuell kasse, så ... Alle er dog Quattro, og det er vel ikke lov i Bilcross? Er ikke lov nei, men da kan du ta ut enten drivakselene fårran eller bak så er det lov:) Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folkrace Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Bilene er jo levert orginalt med manuell kasse, så ... Alle er dog Quattro, og det er vel ikke lov i Bilcross? Kan nok hende noen er levert med manuell, men de fleste sitter det nok automat i. Om du leser litt lengre opp, er planen å sette motor over i et annet karosseri - med bare forhjulstrekk = ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg