Zerox Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Jeg skal ha den... :) Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 faen med deg ;P jeg som lagte tråd ;PPP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 noen andre som har vinger ville fått tak i org. 240 vinge eller muligens gr a vinge.. og takvinge ;)(ikke fantasi priser) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Jeg og Nissan s13 prøvde takvingen på bilen her om dagen og fant ut at den kunne faktisk se ganske bra ut! beklager! ;) Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 hehe derfor jeg ville ha den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Har en liten fordel siden bilene mine står på verkstdet hans! life sucks! :D Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 hehe jau life sux. men er ikke bildeler som jeg ikke får tak i som er det værste.. :) noen som har sliket speedometer med turteller der klokka er til salgs? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Siden det er en tråd om alt mulig. Hvordan får jeg litt mer sprut i B230F? Enkelt å montere turbo på den? Har en M-47 Vil ha litt mer gamp.. Katalysator suger, men vil ikke plukke den ut. Ikke nå. Skal på EU med den til våren. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Faktisk velddig enkel å montere turbo på, du trenger turbo, manifold, eksos, btr og større bensinpumpe. + litt rør og diverse monteringsdetaljer. Anbefaler også ic, men kommer ann på ladetrykket. Vil nok heller ikke være noe problem å godkjenne dette. Vil du ikke ha turbo, så bytter du eller porter toppen og en annen kam. Kanskje et grenrør og effektanlegg også? Men det koster fort like mye som en turbo. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Hvordan takler innsprøytningssystemet det? Har jo Bosch LHJetronic 2.4 på den. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Som sagt en btr og større pumpe, så holder det litt til. Men er ikke prat om noen sinnsyke effekter her da! Kanskje du kan få ca 170 holdbare gamp med ic, ikke ha forventninger om noe mer. Vil vel få omtrent samme effekten hvis du sender toppen til porting. Er vel 530 topp på din, ikke 531? Burde uansett fått tak i en 531. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Se på kgtrimning.com for mer info om porting og priser. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by BreiSladderen kult bodykit det der... legger ut noen bilder av en 240 med fullt bross kit. -Svart og gult, er kult.. Deilig bakende på den :D off topic, men tror den der ikke kommer så langt unna der jeg kommer fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Synes fortsatt det settet der er litt kjedelig jeg! Men hver sin smak! hadde kanskje vært litt kjedelig om alle hadde hatt lik styling ;) Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by pahf off topic, men tror den der ikke kommer så langt unna der jeg kommer fra. Nei. E steinkjer skilt på deinj så næi.. Itj så vældi langt oinna dæ nei :D Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg