everlong Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Må kjøpe meg nye vindusviskere til bilen min, Audi A4 2002 stasjonsvogn. Er det bare å gå på biltema å handle eller er det lurere å kjøpe andre steder? Trenger tips til en som skal kjøpe vindusviskere for første gang, heh=) Siter Audi A4 1,9TDI 2002 stasjv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Biltema har to typer, en med no teflon opplegg som jeg kjøpte i dag. Tenkte jeg skulle teste de :P Kosta faen meg 158kr for to stk men men. Står at de legger igjen en hinne på ruta slik at vannet renner lettere av..ehm..vi får nå se... Eller så har du de billige fra Biltema som fungerer helt ok, koster vel 30kr stk :P Kjørt med de i 2 1/2 år nå. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Europris, Biltema, Clahs Olsson har viskere til gode priser. Møller og bensinstasjoner tror de selger gull og tar priser der etter. Husker enda det første viskerparet jeg kjøpte på Esso. 458kr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 kjøp bosh viskerne på europris, koster 199 for 1 par, og det er knallgode viskere. styr unna billigdritn Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blavod Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Var idag å kjøpte meg noe som kalles Silencio hos Bilxtra. Betalte vel nesten 600kr for de, og de passet heller ikke. Er slike "slicks" viskere som tilpasser seg ruten. Hadde noe lignende før på VW Touran, og de varte i 3 år. Siter Regler for BF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg