Exerqtor Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Ok, får sette det sammen å kjøre litt med det så det får krympa å strekt seg til ordentlig.. Også se åssen det går.. Enderøret skal bli bytta ut helt neste gang jeg bestiller deler til impala'n uansett.. Da blir det ny potte med 3" inn også et 2.5" utblås på hver side.. Ta det med ro.. hehe Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Har fått laget gjengerøret nå, det passer hvis jeg setter nøkkelvidden inn mot blokken, og det burde gå fint! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Jeg frykter at downpipen kanskje krasjer litt med patenten min til oljekjøleren... Går det an å vri downpipen litt mot karosseriet, slik at jeg får litt større klaring til slangene mine? Jeg skal i hvert fall tre eksosbandasje over downpipen... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg