mutec Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Hei! Lurte på om det var noen her inne som veit om det finnes en Haynes manual spesifikt for Fiat Twincam motor? Mins å huske å ha sett at det finnes en for kun disse motorene for å trimme de litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Hør med http://www.automobila.no Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutec Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Sendte de en mail,og fikk til svar at den hadde gått ut for lengst :-( Og nå som jeg endelig hadde skaffet meg en motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Ja er det ikke typisk.Tror du må ut på bruktmarkedet da, eller finne en Fiat klubb med snille sjeler! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars4x4 Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Jeg gjorde akkurat litt research rundt tc motorene. Fant denne hjemmesiden: Guy Croft Racing Engines :: Index Han har skrevet boka, Fiat and Lancia Twin Cams, om trimming av disse motorene. Det ser ut som man kan kjøpe bok eller dvd av han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutec Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Ja,har vært inne der og sett... Og har også funnet boken han har skrevet til salgs,men de jeg har sett har ligget på rundt 5000,-! Er den virkelig såååå bra den boka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Sjekk på e-bay. Ligger masse bøker og brosjyrer til Fiat der inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Mutec: du har hyggelig PM ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg