Gå til innhold

vekkerklokke!

Ranger emnet


Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

SKAL ha ny vekkerklokke:) har en nokia med dårlig lyd, og sover selv om ei vekkerklokke står på piping og ei stilt inn midt mellom 2 radiokanaler og på full guffe.

 

husker noen de lekene jeg i alle fall hadde når jeg var liten? sånn med ei snor, så trakk du i snora så fløy en helikopterdings av gårde. bra forklart:D

så slik en vekkerklokke, måtte hente propellen og sette den på igjen FØR vekkerklokka ville stoppe:D http://www.gadgets.no var den på. men finner den ikek nå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKAL ha ny vekkerklokke:) har en nokia med dårlig lyd, og sover selv om ei vekkerklokke står på piping og ei stilt inn midt mellom 2 radiokanaler og på full guffe.

 

husker noen de lekene jeg i alle fall hadde når jeg var liten? sånn med ei snor, så trakk du i snora så fløy en helikopterdings av gårde. bra forklart:D

så slik en vekkerklokke, måtte hente propellen og sette den på igjen FØR vekkerklokka ville stoppe:D http://www.gadgets.no var den på. men finner den ikek nå lenger.

 

de har sånn vekkekokke på teknik magasinet da

NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!!

 

OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et lite tips. Begynn med 2 vekkerklokker som står lengre vekk en det du kan nå dem fra senga.

 

om du forsover deg kjøp enda en klokke og plasser dem langt vekk fra hverandre og samtidig vekk fra senga.

 

GARANTERT AT DU IKKE KLARER Å FORSOVE DEG igjen (har 20 klokker selv "DOU".

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke bare kjøpe en man får strøm av?

 

har per i dag 2 klokker, en på nattbordet, og en på pcbordet.

og nokia telefonen som er direkte farlig med tanke på at man går surr i slumreknappen og av knappen..,

 

hender ofte jeg detter ut av senga når jeg prøver å slå av vekkerklokke nr 2.

 

det store problemet er jo SNOOZE knappen på klokkene.. det er den som er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, linka til en vibrerende OG hylende en(113db.) man må¨ jo være død hvis man ikke våkner da.

men syns det var en litt stiv pris.

 

den jeg kjøpte, kosta 139kr, men så kom et gebyr på 50 og et på 80kr i tillegg. endte i alle fall opp på 277kr! litt drøyt mere:(

 

edit

;Artikler

1 x Shocking Vekker klokke (3737) = NOK 139,00

Sub-Total: NOK 139,00

Posten (Norge): NOK 88,00

(Gaveinnpakning): NOK 0,00

Postoppkravgebyr: NOK 50,00

Moms udgør: NOK 27,80

Total: NOK 277,00

 

var visst bare fraktkostnader.

r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg en modell av et bombefly som står 3 meter fra senga.

Det durer og propellene går rundt så begyner det å knitre fra mitraljøsene og blinke. I tillegg så har jeg to mobiltelfoner og radioklokke. Men forsover meg av og til for det.

Lurer på å koble timer til stereo anlegget og Sex Pistols på full guffe men da vekker jeg vel bare naboen. :flushit:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summit har et "juletre"... som du stager inn i noen sekunder før den ringer,med pre-stage,stage og 3 gule på vei ned...før den vekker deg til lyden av to TF-biler ned stripa på rundt 4.78sek /504 km/t... :D:D:D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår