Gå til innhold

Forslag til felger?

Ranger emnet

berttheman

Anbefalte innlegg

Ok, synes bare at buene dine virka så breie.. Men det blir røddig med strekk om du tar 225-35 også... Har vurdert 235 eller 245 eller noe når jeg skal bestille til bilen min. Blir helt feil med 225 eller mindre på 8,5" brei felg i mine ører.

Janei, er litt smalt med 215. Men blir nokk bra med 225-35!

Men regner med må kappe ut litt i buane bak. Har 3mm spacer bake og 1.5mm framme.

Satte på JP 8.5 på bilen med 225-35 dekk, og det vart en go del annaleis. bygger en del meir ut.

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Volvo-164E Nei ser ikke ut som jeg klare og bestemme meg;)

Ser de har tilbud på http://www.bcb.no nå på super dtm. Var noen her som sa att det kostet 5-800 kr og rette og fixe ein felg så det er mulig det blir rep av Jp.

02 Bmw 520 iat Msport, 96 mod Bmw 5xx e34

90 mod Chevy Suburban(solgt),00 mod Bmw 523iat(solgt),81 mod Volvo 242(solgt),64 mod Volvo Amazon(solgt),65 mod Volvo Amazon HGV(solgt),88 mod Bmw 520i e34(solgt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo-164E Nei ser ikke ut som jeg klare og bestemme meg;)

Ser de har tilbud på http://www.bcb.no nå på super dtm. Var noen her som sa att det kostet 5-800 kr og rette og fixe ein felg så det er mulig det blir rep av Jp.

Okei, Ja det er 7.5 JP du he eller?

Janei en tusing for å rette felg. Er faktisk en på hareid her som holder på/he sendt inn sin JP felg for retting.

Kan no høyre me han ken han sendte den inn til.

Om ikkje nåken andre kan gi tips om ken du kan sende felgen din til?

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, he du problemer med att det subber framme da du Dabutcher?

Trur det skal gå greitt, ser no når eg har 215-35 att der er litt og gå på:thumb

Endel OT.

Men har du bestemt ka felga du skal bruke berttheman?

neida, jeg kjører 5mm spacers fremme (for show) og 2 x 20mm bak.. Krever seff foringer i god stand, jursterbare stag og litt jobb på hjulbuekantene bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, jeg kjører 5mm spacers fremme (for show) og 2 x 20mm bak.. Krever seff foringer i god stand, jursterbare stag og litt jobb på hjulbuekantene bak.

Okei. Gode greie. Håpe sleppe nåke store mod. framme. Regna med det går greitt.

Fint med 18" so går bilen over farts humpane uten å ta nedi. Prøvde med JP felgae so tok den straks nedpå. Lite so skal til. hehe

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Gode greie. Håpe sleppe nåke store mod. framme. Regna med det går greitt.

Fint med 18" so går bilen over farts humpane uten å ta nedi. Prøvde med JP felgae so tok den straks nedpå. Lite so skal til. hehe

Jeg har alltid kjørt med riktig rulleomkrets da, så jeg merker ingen differanse utenom da enda mindre komfort med 18" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god. DU kan forresten høyre med han Torgeir, han veit ken du kan sende felgen til. Fort gjort å sende han ei tekstmelding :thumb

Ja d kan ej gjer. Fe vente til han kjeme på msn;)

02 Bmw 520 iat Msport, 96 mod Bmw 5xx e34

90 mod Chevy Suburban(solgt),00 mod Bmw 523iat(solgt),81 mod Volvo 242(solgt),64 mod Volvo Amazon(solgt),65 mod Volvo Amazon HGV(solgt),88 mod Bmw 520i e34(solgt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider