Bambozle Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kobler ut denne km telleren ? slik at km telleren stopper? =) på forhånd takk :) Mazda 1987 323 1.5 LX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza.GT Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Mest sannsynli må du koble fra speedometervaieren:) Men da ser du ikke hvor fort du kjører. Siter - Mazda 323 f gt(x)prosjekt - Mazda 626 lx 2,0 gc 84mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 det blir mitt problem, men hvordan er det lettest å komme til ? la meg under for og se ca hvordan.. men skjønte ikkeno ? noen som har en tegning ellerno? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza.GT Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Kommer litt ann på. den kan løsnes både på girkassa og bak speedometerhuset. Den kan muligens deles også, i motorrommet. Siter - Mazda 323 f gt(x)prosjekt - Mazda 626 lx 2,0 gc 84mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 ok :) men how ? :uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza.GT Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Litt usikker på din bil. Men på min kobler man fra bak speedometerhuset ved å trykke inn en slags klips og bare dra ut vaieren. Det kan være trangt å komme til. Hvis du tar en titt under panseret og følger vaieren ned på kassa så ser du sikkert hvordan den løsnes der. Siter - Mazda 323 f gt(x)prosjekt - Mazda 626 lx 2,0 gc 84mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 ok takk, jeg skulle HELST ha skrudd det litt tilbake thou, isteden for og stoppe både speedometer og km teller:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 ulovlige saker... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 tror d går og løsne wiren ved gearkassen og sette på en drill der og skru den tilbake.d ser du da på km-telleren i tilfelle.skru den tilbake littegrann først da og se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 ulovlige saker... hva vet du om det , kan hende jeg har kjøpt meg nytt speedometer og skal stoppe eller skru den så bilen blir riktig instilt ;) uansett.. har du ikke noe saklig svar på hva jeg spør om kan du holde deg unna :) takk! skal se på det etterpå :) takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hehe..joda..virker fint som du har bytta speedo:) men mazdaen jeg hadde var det bare å dra ut instrumentpanelet og dra ut kontakta..funka fint..men dumt at fartsmålern stopper... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 wieren går ut igjennom torpedo veggen og ned på girkassa. kansje litt kronglete og komme til. men du ser det er bare en eneste wire som kommer ut i sånn ca passelig høyde og nesten rett bak speedometeret. litt på siden av batteriet. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg