RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Hei alle Bergenser frender her på Bilforumet. Bilsesongen nærmer seg slutten og det går over til nytt føre. Noen av oss må parkere godbilene i vinter mens andre hiver på andre sko og har det mer moro enn om sommeren. Men før dette skjer, skal vi ikke alle samles på GoKart senteret på Nestun og kjøre noen serier? ;) Jeg hadde sett for meg datoen 8. nov. Hvis det viser seg å være interesse så kan jeg alltids ringe og lage reservasjoner. Mvh Rack Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 jeg regnes med... Kan jo snakkes om datoen hvis det ikke passer for noen den dagen... Det er jo åpent flere dager. Hva å se om vi klarer og ordne noen rabatter dersom det blir stor interesse? Skal legge ut link på: http://www.evo.no og http://www.essokickers.com BRA TILTAK! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Håper flere henger seg på. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 . Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeDEviL Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Jeg er lett med, de har jo slike cup-opsett der oppe... Må fikse noe sånt.. Siter 91 200SX S13 Blitt prosjektbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by HeDEviL Jeg er lett med, de har jo slike cup-opsett der oppe... Må fikse noe sånt.. Dette var tanken. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 åååååh faen. den dagen skal jeg til Oslo. Er lett med en annen dag. Count me in:) Godt initiativ , Rack;) Mer av dette Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Vi kan godt forandre datoen da. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 bestem en dato du.:) Du er sjefen for dette her så;) hehe Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Passer det for alle lørdag 15? Må nesten vite hvor mangen som skal være med. Send pm! Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Jeg kan nok regnes med som med... Det blir jo ikke hele kvelden, så et par timer må jo gå an å bli borte på en lørdag! I'm in! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 15 passer dårlig for meg om jeg skal være med... Pris? Passer bedre med 14 da :P (skal spille fotballcup 15-16) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 15 går ikkke, skal hente rallybil sannsynligvis............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Vi prøver igjen. Lørdag 22. Noen som er med? Vil gjerne booke tidligst mulig. Evt lage cup? ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Som jeg skrev der...kommer an på klokkeslett! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg