sildur Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Skal skifte motoren i min mr2. og så lurte jeg på om det er enklest og ta motoren ut nedover eller oppover.. Og er det noe jeg må tenke på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 ikke at jeg har skrudd så fælt mye på mr2, men du må definitivt ta motoren ned;) Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Vinkelsliper er lettest:D Neida.. En her ut skiftet motor i sin og da mener jeg de tok den ned..:flushit: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Vinkelsliper er lettest:D Neida.. En her ut skiftet motor i sin og da mener jeg de tok den ned..:flushit: er ikke plas til å ta den opp såe ta den ned:P Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BT- Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 du kan ta den opp men det er ekstremt vanskelig for da må du løsne motoren fra girkassa elnett eksos osv. ned er et must sjekk ut ts-ogn så får du bilde for bilde forklaring. men husk legg til en time ekstra når du tar ut motoren. banning over at det er trangt tar litt tid. etter du har klart å løsne alt så kan du skru det fra hverandre. varme og makt er noe man må hvis du ikke har skrudd på bilen din før. ellers for en som har gjort det før og ting ikke sitter fast tar det ikke noe lang tid 2 timer inkludert kaffe snus og litt banning.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teisen Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 det er garantert lettast og ta motoren i mr2 ned, men da er du nesten avhengig av løftebukk eller lignande... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg