Falken` Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Har en ca 7cm høy stripe med svart body sydd på kanalene på bilen min, men har lyst til å ha lik farge hele veien ned, så derfor lurer jeg på om jeg bare kan sprøyte over dette skydde, eller om det vil bli noe problemer? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 ingen problem å lakke over det, gjor det senest i går på jobb :) Matt ned med matteklut (ser ut som veldig fin stålull, ikke vanlig sandpapir. Vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare det, men gå til noen som selger lakkrekvisista så vet de nokk hva en matteklut er). Masker opp, få på farge. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg