RinoL Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Hei Vurderer og kjøpe passat og lurte på om det er noe spessielt man burde være obs på. vurderer 97-99mod med 1.8 motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Les på forumet så finner du mange lignende spørsmål. Men et tips. Sjekk at forstillingen er byttet. Det er den som koster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 hvorfor ikke en tdi motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Flotte bilmodeller dette.. men er ofte et eller anna herk med det elektroniske. Spessielt dører og vinduer lever litt sitt eget liv. Samt forstillinga da :). Selv har jeg 99mod 1.8T, utrolig fornøyd med maskina! 99 modellen har "lite" side speil på passasjersiden, samt blå belysning i dash. Byttet forstilling, og nå tror jeg drivakslingen driver å "gnager" litt etter service :S. Ellers er det lite å si, en god maskin å kjøre, mye eierglede i en slik bil (og masse stasj å gjøre med den utseendemessig ;)). 1.8 har 125hk, helt OK det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RinoL Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Takker for svar! kan godt bli en 1.9 tdi men har ikke noe særlig mer en 65000,- og bruke på bil, ønsker bil med klima og som ikke har gått alt for langt. det jeg ønsker av bilen er at den går rimelig og passe trofast, skrur en del selv så meste parten ordner jeg selv uten om avanserte el feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hei, jeg har en Passat 99 TDI 110hp, motorgått kun 170.000. vurderer å selge for 75T. Går meget rimelig og bra. Mørkegrønn farge. Takker for svar! kan godt bli en 1.9 tdi men har ikke noe særlig mer en 65000,- og bruke på bil, ønsker bil med klima og som ikke har gått alt for langt. det jeg ønsker av bilen er at den går rimelig og passe trofast, skrur en del selv så meste parten ordner jeg selv uten om avanserte el feil. Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg