thanatos Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Har en 1987 80 (type 89/be/kall-det-hva-du-vil) som desperat må ha felger.. Det sitter kjempebra 14" sommerdekk på stålfelger som ikke er brukt nesten overhodet, så hva tror dere jeg kan få for de ? Og hva vil dere anbefale av felger ? Bilen er prikk lik denne bare at min har kapsler...fra torshov... Den er ikke senket.. Hva vil deres forslag koste meg ? :) Mulighet for bruktkjøp ? På forhånd takk ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 17" mas president kler denne bilen bra. Hadde lik bil før. Kjøpte på litt greier på den. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 har dessverre ikke så mye penger å rutte med, ellers hadde jeg vel punga ut for det ene eller det andre, men akkurat nå er det felger, og bare felger som står på lista.. ikke senking eller noe sånt.. så vil 17" se bra ut,da ? pris brukt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg