NickyDick Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 http://www.t-a.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071127/NYHETER/711270023 Kunne vært sånn over alt! Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 1.24kr for literen. Ja det hadde vært digg... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Vet de ikke hva som har skjedd?! Det gjør nemmelig jeg! Teknisk svikt my ass... Idioten (eller snarere helten?) som tasta inn ny drifstoff pris trykket feil og fikk inn ett kommategn på feil plass slik att det ble 1,24 i stede for 12,44.. Haha! Tipper att personen som la inn prisen ble kalt inn på teppet etter den episoden der.. :D Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Jada, dette tastes inn manuelt. Gjort det sikkert tusen ganger, bare gjort feil EN gang. Da ble det fire kroner literen i 5min.. Haha Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Så hærlig ut da!xD Må være svaret på nattens våte drøm liksom=P Vegel, høres ut som du jobber på bensinstasjon, det er ikke noe rabatt i å være ansatt er det vell?=P Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Joda! Hele 45 øre per liter:D Men det får du da med ett helt vanlig firmakort også... Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 jeg får bensins GRATIS! kompis av pappa er høgger og gir meg så mye bensin jeg trenger så lenge han får tilbake dunkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 men dette er jo bensina fra tankene på skrot bilene. Den kan ikke være helt prima vel? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg