RES25 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Ja nå er det min tur.. jeg skal nå ta en komplett styling på min bil. Derfor trenger jeg litt opplysninger.. Hvor får jeg tak i colour consept til bilen min? Finnes det overhode noen nettsider som selger dette brukt/nytt? Hva er snittprisen på et komplett innteriør med colour consept..? Og et annet spørsmål: Jeg har en golf 3, men en orginal 90hk 1,8l Men vil bytte den ut med en G60 motor, 160hk. Trenger jeg å gjøre noe spesielt med oppheget osv? Eller er det rett å slett bare bremsene som må byttes ut her? Eller trenger jeg å gjøre noe i det heletatt? Noen som har prøvd dette.. 160hk er en fin ting ,og komplett styling både innvending å utvendig av bilen, nye dekk å felger, fjører å dempere.. Dette skal jaggu bli gøy!! :P Men Svar meg på mine spørsmål Vist du vet dette.. Thanks m8s:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 norskbildelesenter får nok tak i colorkonsept interiør for deg, ellers er det bare å høre med hoggere osv står flere anonser fra hoggere på finn. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Golf 3 har aldri kommet med G60 orginalt, men burde ikke være noe problem å få det godkjent med GTi16v/VR6-bremser. Du må uansett ha skivebremser bak. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RES25 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 okey.. men denne g60motoren skulle vel passe rett inn den, kan ikke forstå at den er større enn den jeg har orginalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Kommer jo litt an på motorfester og litt andre deler også, men det har blitt gjort blandt annet i tyskland, så det går jo an.. Du kan jo også vurdere å få tak i en GTI16v-motor, 150hk, og kommer orginalt i Golf 3. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RES25 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 ÅH? det viste jeg ikke.. 16v 150hk orginalt i golf 3? da må jo den passe rett inn:) deilig.. men da må jeg lete, sikkert ikke billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 let i sverige, slipper rimeligere unna der enn i norge. Ellers er det vel greit å gå for vr6 hvis du først skal bygge om? :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RES25 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 hehe joda, det skal jeg gjøre, men hvordan kommer jeg meg gjennom tollen uten å fortolle den motoren da.. Har jo ikke tid til å skifte motoren i sverige hehe.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Betaler ikke toll på motoren, kun moms på kjøpesummen... (Du får selvsagt svensken til å skrive en mye lavere pris på kvitteringen, så betaler du nesten ingenting i moms) Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RES25 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Betaler du ikke for hver enkelt hest da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Få svensken til og skrive en kvitering på under 5000 så skal det gå god.. Tror jeg.. Trenger jo ikke melde fra til noen da :P Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Grensen er vel på 6 laken, så få dem til å skrive en kvitering på 4-5. Trenger vel ikke å betale hestekreftavgift på en så gammel bil? Hvis den er mer enn 10 år er det vel bare visningstime hos BT og nytt vognkort som skal til? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1711850 Sjekk denne? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg