krest Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Hei, bilen min har uheldigvis begynt å få en defekt drivknute på høyre side. Vil det være en fordel å skifte begge knutene? Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 er ikke vanligt og jøre det nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Hvis jeg da velger å bare gjøre det på ene siden, hva vil jeg da ende på i pris? Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 spørs hva times prisen er på verkstedet du bruker? der jeg jobber er det 1000 kr timen... +deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Nå vet jeg ikke hvilke bil det er. Men jeg skifta på min mazda 626 det kosta rundt 800 pr knute på biltema så skifta jeg selv. Jeg vil anbefalle å skifte begge samtidig. Du slipper å tenke på det at den andre kommer til å ryke osv osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Uno Racing Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 de anre drivleddene kan vare i årevis uten at du trenger og skifte de... så det er egenligt "bortkasta" penger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg