-cardudde- Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Fant denne vidoen på Stress sine forum. Er ikke ofte man ser en 5 åring utrette noe sånt, og dette er noe av det kuleste jeg har sett på lenge. Er rett og slett imponert, og jammen ingen dårlig rap heller! Big props til denne lille karen! :) Og legg merke til det tannløse gliset hans :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Fant denne vidoen på Stress sine forum.Er ikke ofte man ser en 5 åring utrette noe sånt, og dette er noe av det kuleste jeg har sett på lenge. Er rett og slett imponert, og jammen ingen dårlig rap heller! Big props til denne lille karen! :) Og legg merke til det tannløse gliset hans :D Imponerende:D han kommer langt om han fortsetter.. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 hehe... det var rått då!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg