hantler Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 jeg har ikke dette i bilen min, men da jeg ser bak der bryteren skulle vært er det en kabel som varmesetet bryteren kunne passet til. er det originalt på en 96 golf III cab? elr må jeg isåfall kjøpe bryteren? ligger jo en ledning der me et "stikkkontakt-hode" som henger i løse lufta uten å gjøre nytte for seg. andre måter jeg kan finne ut om det er varmetråder i setet? Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Du kan jo se om det kommer noe ledninger ut fra under sete ditt:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Tenker du kontakten bak "dummy-bryterene" i dashbordet? Trodde dette var diagnoseport jeg? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 til vestre for spilleren er vel der de som har varmeapparat, har bryteren sin? der har jeg bar eplastdekseler men en strøm ledning bak... får vel ut å sjekke litt mer Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 da har jeg funnet ut at jeg hvertfall har en ledning i setet, kan jo hende det bare ligger klart, uten at det nødvendigvis er varmeelemter i setet, da burde det jo vært en skikkelig bryter der og ikke bare et plasdeksel over:P Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg