Exerqtor Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Så vidt jeg har hørt og vet så er det lov. Har en kunde på jobben som har godt tona/sota sideruter forran som ble stoppa i fartskontroll her for ei litta stund sia. Å dem sa ingen verdens ting til han om dem rutene.. Å dem er såpass at enn nesten ikke ser inn i bilen vist det er lyst ute å mørkt inne i bilen. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Har lov til å sote rute forran å jo;) Men minimum 25% lys gjennomtrenging.. Ellers så blir satan å purken sinna.. Ingenting foran b-stolpen kan "sotes" eller tones i ettertid. Det må isåfall være levert med bilen orginalt. Lovbrudd å "sote" foran b-stolpen. Les lovverket. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Jeg skaffet meg emblem hos høggern i dag; Også vasket jeg gullet etterpå... ;) Nice! Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 heter vaskehallen det samme som deg...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Du glemte at ledningsnettet til cd-spilleren ble koblet opp med ISO kabler, mot noe proprietært egenlaget + kenwood system som var før. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Eyh, den bilen ble vasket vha midler sponset av meg! :D Mens jeg var på jobb også!:O Ble pent med emblem. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Synes den var ganske fet med orange blinklys og de 15" felga sånn den er på bildet jeg:) Vurdert bredda platefelger og bare bittelitt mer senk? Og latt den beholde originalstuket på resten? Pen bil og fin farge. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 jøss, brukt photoshop for å få bakgrunnen ute av fokus? så meget fett ut..hvordan gjør man det? Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Eyh, den bilen ble vasket vha midler sponset av meg! Mens jeg var på jobb også!:O Ble pent med emblem. Ja, og tusen takk! =) Synes den var ganske fet med orange blinklys og de 15" felga sånn den er på bildet jegVurdert bredda platefelger og bare bittelitt mer senk? Og latt den beholde originalstuket på resten? Pen bil og fin farge. Felgene er ganske kule ja, men tror jeg kommer til å bytte til hvite blink. Bredda vinterfelger? Tjah, får se det an. Må jo ha nye vinterhjul uansett. Sommerfelger har jeg iallefall. Tviler på jeg kommer til å senke den noe mer i grunn. jøss, brukt photoshop for å få bakgrunnen ute av fokus? så meget fett ut..hvordan gjør man det? Jeg bare kopierte selve bilen, la den inn på et nytt lag også la jeg Gaussian Blur på hele bakgrunnslaget. =) Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Eyh, den bilen ble vasket vha midler sponset av meg! :D Mens jeg var på jobb også!:O Ble pent med emblem. jah, mangler en del creds her :O :thanks Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 hvite blink er mye finere:P men hvrofor skal man kjøre på bredd vinter felger?:P jo større dekk/breierejo mer ræva er det å kjøre med på(snø) å da kan hun heller bruker pengene på noe annet(finner alltid noe å bruker penger på) men en ting er sikker:P du har en jævlig fin å bra bil:P men er jo +++ med mye senking da:P hehe:driving Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 hvite blink er mye finere:P men hvrofor skal man kjøre på bredd vinter felger?:P jo større dekk/breierejo mer ræva er det å kjøre med på(snø) å da kan hun heller bruker pengene på noe annet(finner alltid noe å bruker penger på) men en ting er sikker:P du har en jævlig fin å bra bil:P men er jo +++ med mye senking da:P hehe:driving F.eks spare penger til FK/FT? :P Dessuten har jeg jo et eksosanlegg som brommer, skrangler og klonker. Hehehe. Jeg gidder ikke senke den mer iallefall, det er ille nok å kjøre over fartshumper som det er. :P Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 kanskje koni dempere?:P er den senka 35 eller? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 kanskje koni dempere?:P er den senka 35 eller? Det er RideLeveler bak iallefall. Men levelingsystemet virker ikke, kompressoren er ødelagt. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 oisann Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg