ford'n Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 hei! har fjerna no reklame greier på bilen som har sitti på noen år.. det henger igjen jævlig mye lim etter noe av det. får det apsolutt ikke av. prøvd med avfetting, varmepistol, is skrape å det som er... men er litt redd for å ødlegge lakken å.. finnes det noe middel mot sånt? som ikke tar lakken.. tenkt på aceton og white sprit men vet ikke helt om jeg tør.. hadde vært flott med et middel som bare tok limet :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 3M cleaner spray (sitrus rens) skal vel ta det, men det står "kan angripe enkelte overflater, test før bruk" så er det nevnt, men den tar lim ol på glass riiiiimelig kjapt..Har ikke testet den på lakk så det kan jeg ikke gå god for, kansje andre kan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Jeg fjernet noe reklame på bilen min med 3m sin sitrus spray.. funket som faen;D bare gnikke og gnu litt så slipper det;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Jeg har brukt 3m sin sitrus rens masse på lakk, og jeg har aldri hatt noen negative erfaringer med det. Syns det er et kjempebra produkt. Fjerner den ene tingen den er laga for, nemlig lim :) Har også hørt at sitrondråper gjør samme nytten, men det har jeg aldri testet selv. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 takk takk :) funka som bare det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg