Juristen Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Heisann Denne går spesielt til Viking067, men dersom noen andre moderatorer/administratorer ønsker å delta, så kjør på... I går la jeg ut en tråd på Audi A6-forumet, der jeg skrev at jeg ønsket å kjøpe en A6 stv osv. Denne tråden slettet du uten videre, med kommentaren "Kjøp&Salg". Jeg gikk nettopp inn på forumet regler og leste om kjøp og salg. Det eneste som står der er at "Det skal ikke lages tråder i forumet som linker til din kjøp-/salgsannonse". Det står ingenting om at det ikke er lov til å legge ut sin egen annonse. Får jeg foreslå at denne regelen gjøres litt klarere? Eller finnes det en annen regel i tillegg som jeg har gått glipp av her? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Det har du helt rett i. Både at den kan finpusses litt og at du ikke har gått glipp av noe. Det har nok med å gjøre at kjøp/salg har blitt flyttet ut hovedforumet. Men det skal vi få orden på. Det skal uansett ikke foregå noen form for kjøp/salg på hovedforumet. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Bra :) Da har jeg fått svar på det jeg lurte på, og det er altså at det ikke er lov til å drive med kjøp og salg, men da bør det altså stå et eller annet sted... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 :magic: :watchout Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 :magic: :watchout Egentlig ikke ;) Når jeg trykker på "Regler", finner jeg bare det samme som jeg skrev litt lenger opp her... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Regler og retningslinjer for tråder på forumetIKKE inneholde kjøp/salgsannonser, eller innlegg som er ment som ren reklame eller kjøp og salg. Formuler deg godt og du slipper at tråden blir slettet. Les ;) Er du ute etter en Audi A6 anbefaler jeg at du søker der alle andre søker, som finn.no eller autodb.no Tviler på at det står veldig mange A6 tilsalgs her inne som ikke finnes på finn fra før :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Se der, ja ;) Da var det jeg som ikke leste reglene nøye nok. Hvorfor står ikke dette også under overskriften "Kjøp&Salg"? Hadde vært ryddigere... Men nok om det, jeg har fått svar på det jeg lurte på. Spank you! Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg