Untitled Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Kjøpt meg vinterbil og orker ikke kjøre uten lyd, så skal flytte over anlegget mitt til 740'en.(86 modell) Så har noen spm. Hvordan kasse er best egna til denne bilen, porta eller lukka? Og hvis noen har bilder av egne bygg så hadde det vært kos. Batteriet regner jeg med at jeg skal bytte ut, så noen forslag til hva som passer greit og selvfølgelig yter bra? Sett på kinetik modeller fra morel og Enersys Odyssey PC 2150S. Noen som veit str på original høytalerene foran.(Kan forsåvidt måle selv da det tar 2sek) Og hvordan napper jeg av dørtrekket? Og er listene skrudd for trekking av kabler? Anlegget jeg har ser dere i signaturen min. Tar imot alt av forslag. Mvh Fredrick Siter Renault Mégane 1.6 DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5" [X]Toyota Carina II [X]Volvo 740 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Listene dine er skrudd. Dørtrekkene dine får du av ved å ta av klipsene i underkant av trekket, og så er det 2 klips under deksjelet for høytaleren mener jeg. + vindusveiv og evt div brytere. :) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 5,25" i dørene både foran og bak. Tror det ligger kassetegninger for 240 på mds.se. Vet ikke om den samme kassa vil passe over akslingen/under hattehylla på 740, men det har jeg tenkt å prøve på en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg