Gå til innhold

Getaway In Stockholm 8

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt hva som er konge med og sette andre folk i fare ved og filme idiot kjøring i trafikken for og tjene penger på det.

Ender vel med at de kjører seg selv eller andre ihjel en dag...

 

Åh Cry me a river a...

 

men som sakt her GR er helt sjukt i forhold ja. men litt lettere og komme fram på sykkel en med bil.

filmen er bestilt gleder meg til og se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva som er konge med og sette andre folk i fare ved og filme idiot kjøring i trafikken for og tjene penger på det.

Ender vel med at de kjører seg selv eller andre ihjel en dag...

 

det er ikke mening at alle skal sjønne heller:) beder at noe andre gjør det en man gjør det sjølv:P grit at jeg også kjører gris men vil ikke miste lappen fordi om :P dem gjør det vil llipper det:P syns det er litt moro å stike i fra pruken:P må jo ha bil for å gjøre det;) så lart dem kjører seng i hjel å det er ikke kjekk å gjøre det.. liv står på spill.. vi ungdomer ser på det fordi at det er spenden å føle med:) har en kompis i gøteborg som fik seng en smel som faen fordi han kjørte i fra pruken.. han fortalte om en jenta eller gutt som hadde kjørt seng i hjell purken fant ikke utt om det var kvinne eller mann:) vet ikke om det er sant men den skjer:) alle lever i fare i vengen.. har en mor som jobber på ambulansen å vet hva ulyker er alså:) allefal i byggda våres:)

 

M.V.H t.u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ting om Ghostrider...

 

1) Noen som husker navnet på den filmen hvor han kjører på bakhulet mellom to trailere i feil kjøreretning på motorveien?

 

2) Han blei på et tidspunkt busta av politiet, er det noen som vet om han sitter inne eller hvordan det ligger an?

 

3) Er identiteten hans kjent? Det har gått rykter om at han er en svensk tidligere superbike-fører, men har ikke fått det bekreftet..

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Jeg tror det er film nr. 2 eller 3, kan skjekke. har filmene.

 

2) har vært mye snakk om at han har blitt tatt, men det vet jeg ikke for sikkert. Er noen wannabe gr som har blitt tatt hvertfall..

 

3) Hans navn er Patrik Furstenhoff

 

1) Fint, for akkurat det klippet kan jeg godt tenke meg å se igjen :)

 

2) Er temmelig sikker på at det var han som ble tatt, for sykkelen, hjelmen og kjøredressen var helt lik den han pleide å bruke.

 

3) Nei, det gjør han ikke. Patrik Furstenhoff sluttet å kjøre gris etter at han kom ut fra fengsel for ca ti år siden. Han har også uttalt at han ser opp til Ghost Rider, for han er mye bedre enn han noen gang var, men Patrik Furstenhoff lever i dag et helt rolig familieliv. Han er imidlertid med på å produsere Ghostrider-opplegget...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår