Mikal B Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Hei;-) Jeg har vært innom noen sider og prøvd å finne en chip til min Audi 100, 91mod, men uten hell... Noen som har litt mer peiling enn meg og vet om en eller flere sider det er muligheter for å finne chip til denne bilen? Takker for all den hjelp jeg kan få;-) MVH: AudiMikky;-) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Kommer an på hvilken motor du har. Til KE- og KE3-Jetronic (mekanisk sprut) finnes chip, men den gjør ikke stort annet enn å endre tenningskurven din. Er du ute etter mer hk så bruk heller pengene på trimkam ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 dette er en 2.0L med 74KW (101HK) Motorkoden er AAE, vet ikke hvor mye dette hjelper, men det er vel det jeg kan om motoren. Takker ihvertfall for svaret:-D;-) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 dette er en 2.0L med 74KW (101HK) Motorkoden er AAE' date=' vet ikke hvor mye dette hjelper, men det er vel det jeg kan om motoren. Takker ihvertfall for svaret:-D;-)[/quote'] Motor AAE har monomotronic (aka. monopoint), bra utgangspunkt for trimming ;) Chip får du ikke til denne, men kam derimot. Det får du. Trimkammer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 :thanks Skal kjøpe det så snart jeg har penger! Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg