Sir.Hansen Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Hei Har en 1.8 vw passat som har fungert knirkefritt fram til igår da jeg skulle hjem ifra jobb. På tur hjem begynte den å nøkke å dra ujevnt en del ganger, kom hjem å lot den gå siden jeg skulle inn å skifte til fotballtrening. Kjørte til fotballtreningen uten problemer. Etter 2 timer da jeg skule hjem igjen klarte jeg så vidt å få start på bilen. Da jeg endelig fikk start var det nesten ingen kraft i motoren. Kom meg hjem å sjekket alle pluggene,samt om alle kablene satt fast. Alt virker ok. Når jeg nå starter bilen, går den først opp til normalt turtall før den detter ned til den nesten dør ut, for å gå opp til normalen igjen. Slik går den hele tiden nå. Er det noen som har tips, eller vært borti noe lignende før? Hvordan er det med forgasserising, hvordan merkar man det på bilen? Kan det være forgasseren som er slitt, slik at spjeldet ikke regulerer seg riktig? Håper på vettige svar ;) Siter Sprit har aldrig løst noen problemer...men det har faen meg ikke melk gjort heller!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 luft masse måler, gåen pluggkabel. prøv å ta av stikke på luft masse måleren og se om den går bedre da? Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir.Hansen Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Ledningene er nye.. Skal prøve å "bøye" forgasserhuset fram og tilbake for å se om det er forgasserflensen som er gåen, samt LLM-en. Takk for råd 200sx4ever ! Siter Sprit har aldrig løst noen problemer...men det har faen meg ikke melk gjort heller!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Har du forgasser på bilen din??,trudde det var elektrisk innsprøytning på bilen der,med tanke på modell og sånt..Men uansett,så er det garantert lmm.Dra ut ledningen,går den reint på turtall,og slutter å nøkke,så har du feilen der. Lykke til vidre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir.Hansen Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Har idag prøvd følgende: Koblet av LLM-en "bøyd" på forgasserhuset Koblet bort sensoren som føler på gasspjeldposisonen, da gikk bilen pent, men siden sensoren er koblet bort henger ikke bilen med når man gir gass. Mitt spørsmål er da, kan det være denne gassspjeldsensoren som er gåen?? Siter Sprit har aldrig løst noen problemer...men det har faen meg ikke melk gjort heller!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir.Hansen Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 det er monjetronic ikke forgasser som jeg uheldigvis sa tidligere... Siter Sprit har aldrig løst noen problemer...men det har faen meg ikke melk gjort heller!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg