quattro10v Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Har en 88 modell Audi 90 10v som Abs ikke funker på. Lampa lyser ikke på bilen, noe den skulle gjort dersom noe er galt. Når jeg trykker på Abs bryteren så lyser lampa. Samme om jeg bruker diff bryteren. Kan og trykke på Abs bryteren igjen og lampa forsvinner, men fortsatt ingen Abs. Noen som har vært borti dette? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 bryteren er for å deaktivere abs`n, samme som diffbrytern, derfor lampa lyser. Er vel ikke noe diagnoseuttak for abs`n på den bilen heller siden den er såpass gammel. rart at lampa ikke lyste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro10v Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 koblet vekk kontakten på hjernen i dag og da lyste abs lampa.. samme når jeg tar strømmen på pumpa. Men så fort begge er på plass forsvinner lampa. Og fortsatt ngen abs som funker.. Noen som har noe forslag på hva som kan gjøre at den ikke slår inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg