Lunden07 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Hei! Har nå prøvd meg på å modde en rat look. Er min først rat look pluss at det er en stund siden jeg har brukt PS nå. Muligens det kommer en update på denne hvis jeg orker mer. Kommer rust senere! Org: Modd: High rez: http://i65.photobucket.com/albums/h231/Lunde06/Volkswagen-Passat-Rat-Look.jpg Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Ratlook uten Rust? Blir mer Oldschool synes nå jeg. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Kommer rust når jeg får øvd litt på det først. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Du har vel egentlig bommet ganske bra med proporsjonene, tenker da på felgen bak, og speilet. Ellers ganske bra, men om du skulle ha rat-look kunne du egentlig beholdt original-felgene, enig med Urabus; Det er mer old-school enn rat-look synes jeg. Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Du kommer deg;) Likte ikke hjula så veldig... rat look handler mer om små felger men mye gummi, ikke små hjul. Men ikke gi opp denne, den har potensiale! Få se mere rust! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Ratlook uten Rust? Blir mer Oldschool synes nå jeg. ratlook kan være uten rust da. grei mod.. speile eller hva som henger ned over førerdøra så litt merklig ut. dekka var for små . Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 ratlook kan være uten rust da.grei mod.. speile eller hva som henger ned over førerdøra så litt merklig ut. dekka var for små . joda, men dette er _ikke_ rat! Mangler nesten alt somm minner om rat. Eneste er jo skiltet som henger skeivt. Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 joda, men dette er _ikke_ rat! +1 Hva er egentlig disse rat-greiene? Det handler ikke om å ta en fin bil og gjøre den stygg med all slags rustpanser, hengende skilt og takgrinder - det er helt misforstått. Alt jeg ser er en Passat med lyktebytte og en eier som mangler en skrue for å feste skiltet sitt ordentlig.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 "Rat" er opprinnelig "fattigmans" hot rod. Det vil si en hot rod med rust. Kanskje han bare har grunnet bilen osv.. Sånne ting som kan assosieres med fattig. Stilen ratrod har desverre tatt av da det er noe alle har råd til. av en eller annen merkelig grunn :P og bruken av "rat-rod" er desverre missforstått! PS: Skal vi diskutere dette her mer nå så tar vi det over PM eller lager en ny tråd. Unskyld for offtopic Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Ratlook uten Rust? Blir mer Oldschool synes nå jeg. Enig der... mere oldschool dette! Fiks dekka, plis!:repost: Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Jaja, opretta en diskusjon om dette, så kan tas her: http://www.bilforumet.no/stripa/185237-rat-rod-hood-ride.html Syns det var et artig tema og diskutere;) Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg