pajero Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Har ettermontert bi-xenon, og opplever at nedre del av lykta iser igjen i dårlig vær med mye snø. Pærene har en metall hette over seg, og jeg lurer på om det er den som lager problemet. (hadde xenon i golf III, og hadde ikke noe problem, da pærene ikke hadde noe hette) Noen som vet om hetten kan fjernes? eller vil jeg da blende biler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 denne hetten er det for å reflektere lyset,tar du den vekk vill det lyse i vildensky Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Er vel en grunn til at det er påbudt med lyktespyling. Ref Xenon-tråden her inne en plass. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajero Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Jada. Poenget som ikke kom frem var at, inni i lyskasteren, sitter det allerede en "spreder" fra før av. Blir derfor dobbelt opp, men studerte ei vanlig h4 pæra, og så at den også var skjermet. da blir den heller på, og jeg får bruke lyktespylerne litt oftere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 det som er prob med xenon er at dem utvikler mye mindre varme noe som fører til at lyktene fortere ises igjen og ikke smelter Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Det som er med H4-pærene, er at de har en skjerm som kjøres fram og tilbake elektrisk, dette for å blende opp og ned... så skjermen må være der.. Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg