Legolego Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Ehh,det er opp til eier å bestemme..Om han vil røpe prisen eller ikke,jeg personlig hadde ikke fortalt det til noen,hvor mye jeg ga for bilen min.Bare det at bilen er her ute,med mye info,f.eks stereo,motor osv osv.Det holder i massevis,er unødvendig å forteller hvor mye bilen kostet.Er greit hvis det er snakk om en 92 mod Nissan Sunny til 10 000 kr..Jaja,samma det.Er trøtt nå,og litt små hissig.Tror derfor innlegget blir litt rart,hehe. Selvfølgelig er det opp til eier å avgjøre, men det er ikke så vanskelig å finne ut uansett. Man kan f.eks. ringe til forrige eier om man absolutt MÅ vite det. Så det er ikke akkurat det jeg var ute etter. Jeg bare lurer på hva motivet for ikke å oppgi prisen er. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Kan jeg spørre hvor mye du fikk for bilen? Fikk du det du ville ha? :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Er faktisk ganske normalt at folk ikke gidder å spytte ut hva de gidde for eiendelene sine! herre for en diskusjon. Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg