Zimmern86 Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Sjer at det det er en slags "lampe" som er på spilleren min. den skal vell kobles til for at lampen skal blinke. noen som har peilling hva denne kabelen/ledningen heter (står på ledningen, usikker på hvilken?) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 blinkende spiller? :S Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 "Sjer"? Jeg vil også ha en blinkende spiller... eller var det lampe? Hva er det du har? CD-spiller? Hvilken modell? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 det er vell en slags "alarm" lampe som blinker. hadde det på den forrige spilleren, og sjer at den har samme "lampen" i spilleren. lurer på vilken ledning som skal til for at den skal blinke ijenn? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 hva slags spiller har du? på min spiller må jeg velge i menyen om den skal blinke eller ei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg