hjortdal90q Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Min kjære bil ble stjelt natt til idag (21/11/2007). Er takknemlig for tips om noen har sett den, Ringte meg en kar fra fagernes å sa at han ville kjøpe bilen garantert hvis jeg holdt den av til onsdag/torsdag, altså idag eller i morra. Har ikke hørt mere fra ham, kansje han tok bilen! Legger ved link til autodb, der bilen sto avantert til salgs ! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/searchframe.pl SNERRRR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Linken er feil. Vanskelig og holde utkikk om man ikke vet hvilken bil eller hvilket reg-nr det er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 En ide hadde vell vært et bilde og et Reg.nr? Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Gå inn på annonsesiden til bilen din og trykk på 'Salgsoppgave' under bildene, så kan du kopiere linken hit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjortdal90q Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 så detta, er noe galt med autodb virker det som, Reg nr. er TV 52591, den er lakkert i saffran gul og har 9x16" brock B1 felger. Står "Syk-racing.com" over panseret på den. Har G60 ed1 skjermbredderkit på bilen og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 så detta, er noe galt med autodb virker det som Nei, det er ikke noe galt med AutoDB, du må bare finne link til selve annonsen ved å gjøre slik jeg fortalte i forrige innlegg. Vi aner jo ikke hvordan bil det er snakk om, en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Syk racing...?..... Seriøst eller? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Jeg tør tippe det er denne Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Var ikke det bilen som ble posta her som salgstråd for en liten stund siden da? Kanskje det ble litt for mye oppmerksomhet på den? Bortsett fra den dekalen var den jo ganske tøff og. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjortdal90q Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Det var riktig bil ja. Hadde 2 personer som ville gi 40 tusen for den, han ene skulle komme idag eller i morra. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1667433 se om denna linken funker da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 det her var ikke bra nei, håper du finner bilen og den er i bra stand... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjortdal90q Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Bilen ble funnet i drammen i dag :) men da uten stereo osv, og den var tjuvkoblet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Bilen ble funnet i drammen i dag :) men da uten stereo osv, og den var tjuvkoblet! det var jo bra da :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 så bra du fant den!! =D nå be jeg glad Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjortdal90q Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Jepp, så nå er den til salgs igjen om noen er intr. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg