Gå til innhold

Parklys i annen farge?

Ranger emnet


myst84

Anbefalte innlegg

Hei

 

For en stund sida byttet jeg nærlys og fjernlys til blå pærer, og i går oppdaget jeg at det blir litt stygt når nærlysene lyser blått og parklyset gult.

 

Noen som vet om man kan få kjøpt parklys i andre farger og evt. hvor?

 

Takk på forhånd!

Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

For en stund sida byttet jeg nærlys og fjernlys til blå pærer, og i går oppdaget jeg at det blir litt stygt når nærlysene lyser blått og parklyset gult.

 

Noen som vet om man kan få kjøpt parklys i andre farger og evt. hvor?

 

Takk på forhånd!

 

Her f,eks..

 

De som heter Super White Xenon har jeg testet, og de lyste bra:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig! Har du handlet derfra? Ser at de har kontor i Oslo, er det kun kundeservice eller er det butikk også?

 

Har kjøpt forskjellige type varer for snart 30,000.- derfra:)

Vet ikke om dem har butikk, siden jeg har kjøpt via webshopen dems..

 

Endel av varene deres bærer preg av å koste lite, dem kan være vanskelig å få kontakt med osv, men har vel egentlig aldri hatt noen større problemer med å bestille derfra..:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Men det blir ganske dyrt når portoen kommer inn. De lyspærene koster 65 kr og portoen er på 60 kr i tillegg til at det tar rundt en uke å få dem i postkassa. Vil vel spare tid og penger hvis man finner dem i butikken et annet sted. Får se hva jeg gjør.

Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sjekket linken, men de har ikke den typen jeg trenger. Mine parklys er 12V glassokkel. De har LED lys med posisjonssett. De har jeg ikke bruk for.

 

Leste litt på reglene deres også, og på det skrivet fra Statens Vegvesen sier de at LED lys er forbudt på privatbiler.

 

Kjører du ulovlig da?

Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket linken, men de har ikke den typen jeg trenger. Mine parklys er 12V glassokkel. De har LED lys med posisjonssett. De har jeg ikke bruk for.

 

Leste litt på reglene deres også, og på det skrivet fra Statens Vegvesen sier de at LED lys er forbudt på privatbiler.

 

Kjører du ulovlig da?

 

Du trenger W5W pærer..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer. Disse ser ok ut, enig?

 

W5W pærer blå

 

Billig er de og. Men spørs hvor lenge de varer da. Er søren meg et herk å bytte lys i Golf.

 

Dem er sikkert helt greie, men jeg ville vurdert hvite dioder av litt kvalitet, spesielt hvis det er noe herk for deg å bytte.

Dioder skal normalt ha lengre levetid enn halogenpærer:)

 

Husk at blå pærer kan gi deg smekk på lanken hvis du møter feil personer:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Sjekket linken, men de har ikke den typen jeg trenger. Mine parklys er 12V glassokkel. De har LED lys med posisjonssett. De har jeg ikke bruk for.

 

Leste litt på reglene deres også, og på det skrivet fra Statens Vegvesen sier de at LED lys er forbudt på privatbiler.

 

Kjører du ulovlig da?

 

Ja ettersom jeg har hørt så ska det være hvite eller gule lys, mine er blå/hvit ganske likt 8000kelvin xenon, har de på fordi det blir mye finere når man har xenon så slipper man det gule lyset i lykta :) har enda ikke blitt stoppet enda det har vært en god del kontroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada det skjønner jeg, estetikk er viktig når det gjelder bil :p Før var alt gult, men så skiftet jeg nærlys og fjernlys til hvit og parklysene var fortsatt gult. Var ganske stygt.

 

Men trodde tråden var død, så jeg har ikke oppdatert med siste nytt. Fant dem til slutt på det mest utenkelige stedet: Chlas Ohlson. Så de er kjøpt og skal byttes i nærmeste framtid.

 

Så vi kan si at tråden er LØST.

Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår