Gå til innhold

Lett å bryte seg inn i Golf IV?

Ranger emnet


phax.

Anbefalte innlegg

Våknet til ribbet bil imorrest.. :angry: Idiotene har fjernet det lille dekselet der man putter inn nøkkeln på dørhåndtaket og tydeligvis fått åpnet bilen derfra. låsesylynderen er dytta inn tror jeg. Hørtes ut som det var noe løse deler i døra hvertfall. Alle dørene sto åpne, og alle vinduene var åpnet ca 10cm. Aner ikke om alarmen har utløst seg, jeg har hvertfall ikke hørt noe.

 

Er det virkelig så lett å bryte seg inn i en firer golf?

 

Skal faen meg kjøpe meg en tanks, så slipper man bekymre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, bajs altså.. Er vel ikke mye man kan gjøre for å forsikre seg om at dette ikke skjer igjen heller.. forutenom å konsekvent fjerne frontdeksel på CD-spiller da..

 

Er det marvil golfen du har som avatar der forresten?

 

jepp. er vel det lureste det. Skjedde med 4'er golfen min dette også. 2 dager etter at jeg solgte den..

 

Ja er Marvil sin golf jeg har kjøpt.

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

 

x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min 4'er var det slik at om man holdt nøkkelen i låsen på lås opp noen sekunder så gikk rutene ned og takluken opp. men kansje ikke alle 4'ere har den funksjonen.. Med "polennøkler" så mener jeg et spesialutstyr som blir ofte brukt til å lure låsemekanismen til å tro at det er den ekte nøkkelen som står i låsen, for så å late opp alle rutene uten att alarmen går. Er vel et verktøy som blir mye brukt av polske bander på airbagraid og andre inbrudd i VW og Audier.

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

 

x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei man? Er du Shaggy nå eller?

 

Svar på spørsmålet: HVA SKAL DU MED EN "POLEN" NØKKEL?

 

Hallo mann jeg er fra polen, jeg fikser deler til bilen min styling/tuning, og sprett nøkkel. Men den funka ikke på bilen min, så jeg ga den til min fetter som også har en golf 4.

 

 

Å hva er det du tror, at jeg driver og beffer ting ell fra andre? :anger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo mann jeg er fra polen, jeg fikser deler til bilen min styling/tuning, og sprett nøkkel. Men den funka ikke på bilen min, så jeg ga den til min fetter som også har en golf 4.

 

 

Å hva er det du tror, at jeg driver og beffer ting ell fra andre? :anger:

 

Skjønner at du tar det sånn, men det ser jo åpenbart LITT mistenkelig ut at folk forteller at de har "polen"-nøkler som gjør at de kan ta seg inn i andres biler.

 

Hadde du svart dette med en gang, så hadde det ikke blitt noen spørsmål. Nå har du svart, og det er greit. :kiss

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du tar det sånn, men det ser jo åpenbart LITT mistenkelig ut at folk forteller at de har "polen"-nøkler som gjør at de kan ta seg inn i andres biler.

 

Hadde du svart dette med en gang, så hadde det ikke blitt noen spørsmål. Nå har du svart, og det er greit. :kiss

 

Ja oki, men jeg viste aldri noe om at man kan bryte seg inn i en golf med polak nøkkel, det fikk jeg vite når jeg leste her på siden, etter den episoden med at han ene fikk inbrud i golfen, og han andre skrev at det kan hene at de eller den brukte en polak nøkkel. Å da skrev jeg, jeg har en polaknøkkel men det gikk aldri og låse opp bilen min med det. Så det må ha vært noe annet mysterie rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øh. jeg mente ikke en nøkkel fra Vw i polen altså.. er vel mer ett utrykk på inbrudsverktøy som lurer låsen til å tro det står i en nøkkel. Og det ble kjent at det var noen polske bander som reiste rundt med slike en stund. Derav uttrykke polennøkler:) Men er nokk flere en polakker som har slikt utstyr altså. Har til og med stått om dette i VG.

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

 

x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår