SpookyRuuden Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Har en 92 vr6 som lager ekstremt høy "ryggelyd" når jeg rygger. Fungerer fint ellers fremover. Kan det være det u-stykke som dytter drevene til forskjellige gir i kassa? Eller kan det rett og slett være slitte overføringer fra girspaken til kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysekk Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Hadde samme problem på min golf. Da var det revers drevet som hatt mistet 2 tenner:/. Er en svakhet dette på golf etter det jeg har hørt. Siter *Golf 2, 1,6L* *solgt* *Golf 3 GTI* *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 har faktisk det samma jeg og sånn klakke lyder når jeg rygger snakka med møller om dette og det gikk vist helt fint å kjøre med det bare man står helt STILLE når man setter den i rygg. årsaken kunne være at når noen kjører rett fram og kaster in rygg og skal rygge så kan tanna bli slitte ;) det iallefall jeg fikk som svar ;) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg