Raggarn Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 veit de fleste her inne er totalt imot "råning", men er det noen her som henger eller kjører rundt i ski, langhus, oppegård, greverud området... nyinfløtta å håper på å møte likesinnende... Siter Samma faen bare det er lavt, jeg kjører black&decker senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 det er vel mange som er ute og råner i ski Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 esso i ski eller easy på langhus. du som pleier å være på easy å bråke med granadaen? he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggarn Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 si ifra på tråden når folket er ute å kjører da... er jo snart glatt sladdevær... Siter Samma faen bare det er lavt, jeg kjører black&decker senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 må låne tråden litt:P Samme i Haugesund? hehe Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Kjør opp mot easy på langhus, isteden for å kjøre inn på stasjonen kjør heller inn på industrifeltet, mye likesinnede som leker der når det er snø;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 NeonMuffler her på forumet holder jo til på Oppegård! Han er såvidt meg bekjent en sladdevillig kar ;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg