RaviroT Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Da har det skjedd litt, har byttet ut frontlyktene til Angel Eyes ( crome ) å noen andre baklykter :) samt byttet til Led side blinkelys. og Plasma instrumentering.. blei stilig.. Kommer bilder når jeg får lastet opp noe.. :) Noen som vet av en Radiator til Denne Bilen? 1.7TD :) Siter 94 - Opel Vectra 1.7TD 93 - Audi c4 2.8 Quattro (STV) 93 - vw Passat 1.9TDI (STV) 89 - vw Golf 1.8 88 - Audi 80 1.8s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnyking Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 hei jeg har et problem me kupe vifta på opel.å jeg er ikke sikker på kor den e eller om den er defekt.så er det noen som har litt mer peiling en meg? kupe vifta .,,opel vektra a 1.7 1993 model..send meg en email da vell :))) discplay_10@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 vis du synes bilen går får dårlig er det bare å skru opp turbotrykk,juster dieselpumpa å slenge på en åpent filter. Min bil er nå like kvikk som fattern sin nye ford me 125 gamp å 300nm så dette er vell verdt å gjøre:P Radiator finner du sikkert på nbfbildeler.no Åssen pærer sitter det forresten i angel eyes? Skal bestille til min og skal ha xenon i dem :D Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg