king_pedersen Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Hei dere, endelig fått min S40, eller fikk den for en liten stund siden, det jeg sliter med nå er følgende, hvordan skal jeg få koblet høytalerkabler fra fordøren og inn i bilen? Og det ene lyset i dashbordet der det skal være lys over AC'n er gått, noen tips på hvordan man skifter dette? Mvh Thomas PEdersen Siter Mvh Thomas Pedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 det er no dritt, eg måtte av med døren for å få trekt kablene gjennom der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 For å fikse ny lyspære i dashen, send den på verksted.. Da kan du klage / forlange nye deksel når de skraper dem opp. Det er ett sant mareritt å få dekslene ut ettersom de sitter på skjulte klips og det beste verktøyet å brekke det ut med er skrutrekkere som har en lei tendens å lage skrapemerker. Nye høyttalerkabler kan og være ganske vanskelige å få til ordentlig. Er ikke mye klaring å gå på i de eksisterende "kanaler". jeg bruker bare de standard som lå i bilen på noen små pioneer i dørene. Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
king_pedersen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Okei takk for svar, skal prøve nå i jula å hive zalo på det og bruke et skrujern for å få av den pakninga i døra, så smetter man bare ledningen igjennom, hørt det skal gå smooth:) Ang pærer så blir det vel verkstedet da:s dyrt for å bytte nå jævla pærer:s Siter Mvh Thomas Pedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Hørtes ut som mye jobb bare for å bytte pære ja..! Thomas Du må lage tråd om X40`n din :) hehe Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
king_pedersen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 ja skal mekke en liten tråd etter jul tenkte jeg, må få tatt nå bilder å får ikke vaska han før jul pga -grader ute, så blir nå bilder i juletia å så får man se hva som skjer:) Blir vel mest sannsynlig å lage en tråd på bilstereforumet.no siden jeg skal dempe bilen innvendig og etterhvert få mekka diskantene i a stolpen:) Siter Mvh Thomas Pedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg