Gå til innhold

gt3 begynner tips

Ranger emnet


lordbongo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Eurofighter

 

Bare 515KM/T? :D

 

 

 

 

Skuffer meg foresten at jeg ikke kan huske at noen har nevnt:

 

Mitsubishi Lance EVO VI (eller var det VII?) TME!

 

Dette er etter min mening iallefall den beste/deiligste bilen og kjøre i hele spillet.

Den drar bra og den ser bra ut med de rette felgene.

 

515km/t.. det var lite... det er andre enn meg som har klart over 2000km/t med GT-one sant?? eskudoen har jeg hatt i rundt 1800km/t..

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjøp toyota corollaen og turbo konverter den fortest mulig.. kjør så turbo cup og vinn en bedre turbo bil.. lær deg oxo å kjøre uten antispinn og stabilitets kontroll..

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mbskywalker

og hvordan får dere den så raskt? jeg får min escudo opp i max 700km/t.

 

det har seg sånn at det er en aldrig så liten bug i gt, som gjør at når du setter opp bilen (feks. en gt-one eller escudo) 0på en spesiell måte så letter fronten på bilen og den vil tilslutt stå loddrett!?då har ikke dekkene kontakt med asfalten lenger og spinner rundt fritt.. som gjør at du kan klare over 2000km/t, ser skikkelig teit ut, men det er litt morsomt.. iallefall å kjøre det 20 runders løpet på test course og lette på hver langstrekk, flekker de andre iallefall;)

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har seg sånn at det er en aldrig så liten bug i gt, som gjør at når du setter opp bilen (feks. en gt-one eller escudo) 0på en spesiell måte så letter fronten på bilen og den vil tilslutt stå loddrett!?då har ikke dekkene kontakt med asfalten lenger og spinner rundt fritt.. som gjør at du kan klare over 2000km/t, ser skikkelig teit ut, men det er litt morsomt.. iallefall å kjøre det 20 runders løpet på test course og lette på hver langstrekk, flekker de andre iallefall

 

Hvordan skal du sette opp bilen for å få til det?

Bil er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Krissa

 

Hvordan skal du sette opp bilen for å få til det?

 

Egnete biler er Escudo, GT-one og andre av de heftigste bilene.

1.Maks trim

2.Sett "spring rate" til minimum foran og bak

3.Senk bilen maks "ride heigt"

4.Sett girsettingen til maks på auto.

5.sett final ratio til 3.000

6.still downforce til min foran og maks bak

7.sitt ASM og TCS til 0

Så er det bare å gi gass på test course, og når du kommer over 350+ så begynner fronten å løfte seg.. tilslutt står bilen vannrett.... ha det gøy;)

ps. det ser ganske teit ut:)

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår