villejan Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Da mener jeg dørtrekk forann og bak. Er det noen som har noe slik. Trenger også alt for å legge om til elektriske vinduer og soltak... MVH Jan Gunnar Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 jeg vet det er noen som har flotte rallye dørsider.. (mine).. de samme folka har skinnstolene mine også.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Med den bilen din... De har altså ikke funnet den igjen? I nye bilen min så er det bare mørkt stoff... ikke særlig pent når alt det andre er recaro skinn. Forann og bak. KOmmer det org. i rally, eller er det noe du skaffet utenom? Lurer på om det er noen som trekker om trekkene? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg