AndyGizzle Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Har lagt merke til en greie på bilen. Den ser ut til å være høyere foran enn bak. Altså klaringen mellom dekk og skjerm. Er dette vanlig? Har ikke merket noe spesielt på kjøreegenskapene, og kan ikke si om dette akkurat har skjedd eller vært hele tiden :S. Se rød merking på bildet under: Siter 1992 Audi 80 2.0S [www.torpify.net] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Dette er helt vanlig. Sånn er min og, men det kan vel også tyde på litt slitte dempere og fjærer. Jeg har bestilt meg nye dempere og senkefjærer, håper det blir litt mer even da :-) Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyGizzle Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Tenker på å kjøpe nye komplett senkesett til våren. Da burde vel det fikse problemet. Men jeg står iallefall ikke ovenfor noen stor fare nå? Siter 1992 Audi 80 2.0S [www.torpify.net] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Neida, så lenge du ikke hører noen spesiell "klukking" eller slag (høres ut som dekket går opp i skjermen etc) når du kjører i dumpler, så er det nok ikke noe utover det vanlige. Vet bla eiker har 60mm sett til 2995, men 60 er antakelig ikke TÜV så jeg ville gått for 30 eller 40 om de har det. Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Veldig vanlig at endel VAG biler har høyere klaring mellom hjul og hjulbue i front, kontra bak. Endel monterer derfor 60/40 senkesett... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg