Miguel Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Hei.. Driver å stusser litt på at Passaten går fort veldig varm når den står å sviver på tomgang.. går fra 90 som den vanligvis ligger på til 110 grader. pluss att radiator viften snurrer ikke, forrige eiger sa at den begynner ikke før bilen har nådd 110 grader, er det tilfelle..? Har sjekket sikring får radiator vifte.. MVH Mikael Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 hmm, skal normalt holde seg på ca 90 grader, når den kommer over 100 så koker den jo, og det er ikke helt bra for motoren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirLund Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 koker ikke på 100 grader da.... Siter Corolla GT twincam [x]Subaru impreza GT (en slik bil SKAL jeg ha igjen!) [x]Corolla 1300 "gti" R.I.P [x] passat g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miguel Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Den koker ikke på 110 heller.. å den holder seg stabilt på 110, går aldri høyere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Jeg vil tippe kanskje følern til vifta begynner å ta kvelden? Muligens slitt? Den sitter vel inn på radioatoren i bunn et sted. Ihvertfall på passatene jeg har vært borti. Bytta den sjøl på gamle passaten min pga vifta omtrent aldri gikk. Den skal begynne å gå når tempen tipper så vidt over 90. Kjølevæska vil selvfølgelig renne ut litt av, men om man er kjapp så trenger man knapt nok å fylle på noe ;) Koker vel forresten ikke før det nærmer seg 120 eller kanskje mer, så lenge det er under trykk:) Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 jeg ville byttet føleren til vifta. trur den skal starte på 85grader. gjør det få golf 2 så gjør sikkert det på passat b3 oxo. Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miguel Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 okei..høres bra ut..noen som har en liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg