Joshh88 Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 hei.. har en golf 2 1.3l som oppfører seg litt rart. har noen spørsmål angående det:P jeg hadde litt problemer med poffing fra eksosen og at den ikke gikk gjevnt på tomgang, trodde svaret var å kjøpe den slangen som gikk fra varmeskjoldet til innsuget, har ikke fått kjørt den ordentlig varm med den på men så ikke ut til å funke.. har også skifta tennplugger men det hjalp heller ikke mot poffingen. når jeg gir litt gass går den fint, men poffer litt iblandt, men når jeg gir bånn gass og slipper den, så poffer den noe veldig og nesten dør. kan det bare være at jeg har kjørt den for lenge uten denne slangen fra varmeskjoldet til innsuget? eller er det noe med tenningen? eller er det noe annet? HJELP! hehe håper på svar:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 hvilken årsmodell og motor? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 84 modell 1.3 l forgasser Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 her var det mye svar:P Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 har du sjekket fordeler lokk og rotor da? virker som om den kan få litt mye bensin, er det auto chok eller manuel?? Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 har sjekka rotoren og ogsånn, fant noe irring der så renset den. er autochoke, skal sjekke mixturen på forgasseren se om det hjelper:) takk for svar:) gjerne flere ting som kan hjelpe:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 juster stiftåpningen og tenning Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 oki, hvordan gjøre jeg det? :P Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Kan være greit å kjøpe seg en Haynes bok. Du får den bla på Biltema Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 kanskje det er lurt:P hehe.. takk for svar:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg