john84 Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Er nå et par år siden jeg sist lagde modellbiler. :angelsmili: Når jeg lagde biler da så malte jeg ALT for hånd. Har nå bestillt Tamiya primer.. men har ingen planer om å kjøpe airbrush eller noe sånt med det første.. så lurte litt på om det funker å bruke lakkbokser fra f.eks Bilextra e.l? Noen som har noen tips? Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Biltema lakken er en av de bedre lakkboksene jeg har prøvd heter hobbylakk koster ca45kr legg tynne lag med lakk 4-5lag med lakk+2-3 lag med klar lakk, blir bra da:partyon: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg