Gå til innhold

Nye regler til året igjen.

Ranger emnet


*opel*

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ÅÅÅ de kan ta de reglene sinne å stappe di lankt oppi......

bilcross=bilig kross? ikke med alle di jævla dumme reglene som kommer hele tiden i vertfald.

 

må jo kåste på bilen med noe nytt vert eneste år, og komer du på løp uten, kan du dra hjem igjen og kjøper du en bil på bud så kan du ta deg faen på at den har ikke noe av det den skulle hatt, så en må faen meg ut med kr der oxo

 

fikk en kadett på bud i år, den stoppet ikke når hoved strømmen ble brutt og bensin pumpa, måtte startes/stoppes med bryter, noe jeg ikke bryr meg en dritt om, mendet gjore de tekniske kontrulantene som titta på den dagen etter

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en kadett på bud i år, den stoppet ikke når hoved strømmen ble brutt og bensin pumpa, måtte startes/stoppes med bryter, noe jeg ikke bryr meg en dritt om, mendet gjore de tekniske kontrulantene som titta på den dagen etter

Du vil vel heller brenne opp deg selv og eller bilen din du da? onfiredevi

Greit nok at regelfolka finner på mye rart, men bensin og strøm er faktisk noe som bør funke som det skal. Veldig kjedelig om bensinrøret får seg en karamell og pumpa bare mater på med bensin som tar fyr og førstemann som kommer tømmer apparatet bare for å komme nær bilen osv osv... Worst case kan hende, men lell da gut.

 

Tenk om alle begynte(?) å fuske med velteburene sine og bare klattet de sammen? Er garantert noen der ute som sliper ned og sparkler over sveiseskjøtene sine også. Jeg regner med det ikke er røntgensjekk av bur?

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter som vi skal begyne å gjøre så mye med bila som også koster litt. så syns jeg dem også kan øke bud prisen også.

 

litt enig/litt uenig. er enig i at om man skal koste på så bør prisen øke det som det nye regelverket tillsier, men om det ikke koster så mye, sånn som om vi skal bli strengere på enkelte ting så er jeg nok enig, mange ting dem er slappe på når det gjelder teknisk kontroll. syns dem egentlig bare burde bli strengere på bur,stol,belter,bremser og sånne ting inne sikkerheten, kanskje noe innen det elektriske som ''skody '' nevner, fortsetter en bensin pumpe å pøse på med bensin under en brann smeller det nok ganske heftig, sånt trenger man ikke! håper ikke bud reglene øker pengene, for da blir ikke bilcrossen det mange kaller folkecross.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil vel heller brenne opp deg selv og eller bilen din du da? onfiredevi

Greit nok at regelfolka finner på mye rart, men bensin og strøm er faktisk noe som bør funke som det skal. Veldig kjedelig om bensinrøret får seg en karamell og pumpa bare mater på med bensin som tar fyr og førstemann som kommer tømmer apparatet bare for å komme nær bilen osv osv... Worst case kan hende, men lell da gut.

 

Tenk om alle begynte(?) å fuske med velteburene sine og bare klattet de sammen? Er garantert noen der ute som sliper ned og sparkler over sveiseskjøtene sine også. Jeg regner med det ikke er røntgensjekk av bur?

 

 

når sa jeg at jeg ville brenne opp?

det iriterer meg at jeg skal måtte få en bil på bud som er sån og så må jeg fikse ting der oxo

og jeg syns ikke en trenger relle på bensin pumpa, en trenger bare en hovedstrømsbryter som funker,

for en ver oppegående sjåfør bryter av strømmen selv når det er over, og er han blitt surrete i hue av en rund tur så er det bare opp til de rundt bilen og dra den av fra utsiden, verre er det ikke...

 

se bå den dere dumme skalle puta... har en virkelig brukt for den?

jeg sitter som regel laft og kommer ikke i kontakt med buret uansett, men så om jeg gjore det, er det noen som har skalla så hart i buret at de sa nå må de ha sånne...

 

for å ikke snakke om hvor mange stoler vi kasta det året de plutselig måtte vere fia gokjent, fants ikke noe galt med de heller, i svergje så jeg nesten ikke noe annet en sånne stoler

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den fia polstringa er jo like hard som buret da!!jeg sitter også så lavt at jeg ikke kan komme i kontakt med framoverstrever/hovedbøyle..hva er vitsen med kryss i buret? først bør jo det bli krav i rally der det er mye større hastigheter..

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår