dankis Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Hei, Beklager om denne er feilpostet, men følte at den ikke passa under noen av de sndre. Bilen jeg har er en 2003 Toyota Corolla E12U Saken er sånn at jeg har liggende noen 45 mm. H&R senkefjærer og over 40 mm må man vel helst bytte dempere? Så spørsmålet er: Hvilke dempere burde jeg kjøpe? Skal ikke være justerbare, bare helt "vanlige". Sjekka innom Koni og KYB, men ble ikke noe smartere av det. Fjærene er ikke på bilen, da forrige eier ikke rakk/gadd og sette de på, men vil heller ikke selge de og kjøpe komplett kit. Vært kjekt om dere hadde linka direkte til en butikk som har den/de. Samme om det er innland eller i det store utland den butikken ligger. Hilsen meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Jeg er kjempefornøyd med bilstein sprint demper i kombinasjon med H&R fjærer faktisk. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Du "måååå" ikke bytte dempere, men det er lurt og bilen blir mye bedre å kjøre. Om du skal ha vanlige ville jeg kjøpt noen gassdempere, fra F.eks koni eller bilstein, de selger dempere som ikke er justerbare også Stikk innom torshov, mekonomen etc og spør Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dankis Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Hei igjen. Beklager sent svar, men har ikke gidda og tenkt noe mer på det før jeg kom på det i dag på jobb. Noen som vet forskjellen på Bilstein B4 Gas og B8 sprint? B6 Sport er uaktuell, da disse visst har samme lengde som "original"/standard støtdemper etter jeg kan se. Ett annet spm.: Hvor får jeg kjøpt Bilstein? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg